Teleportok

Mint sok mást ezt is a sticktoollal fogjuk betenni, nem mintha nehéz lenne, de így kényelmesebb.

A Map editorban bal oldalt nem csak objektumok vannak, hanem teleportok is. Alapból kettő van a játékban, a piriből a KB szigetre és a visszfele vezető. Ehhez hasonoló teleportokat leszünk képesek letenni. Jobb egérgomb a teleportra, és teleport hozzáadása.

A teleportoknak két végük van: ahol bemész meg ahol kijössz. Az első látható, a második nem. Jobb oldalt a választhatunk ezek közül: az össze és a szét fele mutató nyilak. Mind a kettőhöz koordinátákat kell megadni. Ennek a módja azonos az épületek koordinátáinak megadásával, ha nem tudod olvasd el az Objektumok behelyezése részt.

Ami más azok a tuladonságok. A komment csak saját magadnak van, ez szolgál névnek.
A sugár a teleporkör sugara, azaz mérete.
A láthatóság azt jelenti hány milyen messziről látható a teleport. Ha nullára írod, lehet csinálni láthatatlan teleportokat. Viszont nagyra ne állítsd, főleg ha sok teleportod van, mert az effekt kirajzolása belassíthatja a játékot.

Van néhány fontos tulajdonsága a teleportnak.
A teleport egyirányú, kell tenned még egyet, ha visszafele is szeretnéd működtetni. Viszont ez esetben sose tedd egymásra őket, mert akkor beragadsz, ide-oda fogsz teleportálódni, sőt lehet, hogy lefagy a géped.
A teleporton hummerrel és antigravval is át lehet menni, csak nagyobbra kell állítani a sugarat.
A teleporton való járműves átmenés megőrzi a fizikát. Ha mondjuk 100-al bemész humerrel a teleportba százzal jössz ki, viszont, ha gyalog mész nem őrzi meg.